Calyxtraining wordt per 1 december Hostmanship Training

Hostmanship training logodinsdag 15 november 2022 11:29

Vera van Kampen vertelt over de naamswijziging van haar bedrijf.

Na bijna 25 jaar gaan wij onze naam per 1 december veranderen, Calyx Training gaat verder als Hostmanship Training
Calyx betekent bloemknop in het Keltisch, en als je een bloemknop een beetje water, zon en aandacht geeft komt deze tot bloei. Heel mooi gevonden en ook heel doordacht, de praktijk is dan weer wat weerbarstiger. De naam verklaren kan nog, maar Calyx is veel verbasterd en vaak verkeerd geschreven. En ook geeft het niet goed aan wat we doen. Toen we, enkele jaren geleden een tweede bedrijf zijn gestart noemde we het (met gebrek aan beter) Hospitality in de Zorg, dat was een schot in de roos. Deze naam geeft precies aan wat we doen en dat werkte (en nog steeds) als een malle.
 
Hostmanship wordt veel gebruikt in de zakelijke dienstverlening en dan met name bij commerciële binnendiensten en servicedesks. Het is net zoals hospitality de kunst om mensen welkom te heten en de aandacht te geven die iedere klant verdient.
Medewerkers en klanten moeten zich direct verbonden kunnen voelen op een positieve manier, ook als de omstandigheden nog niet zo gemakkelijk zijn. 
Al onze trainingen worden gegeven met de gedachte: ‘vandaag getraind, morgen in de praktijk kunnen brengen.’ Van cross-selling en acquisitie tot klantvriendelijkheid en omgaan met agressie. 
Hostmanship kan iedereen leren, of het nu je supportmedewerker, monteur, receptioniste of accountmanager is. 
Wij blijven onder onze nieuwe vlag iedereen een goede en praktijkgerichte training geven. 
 
 
Sluiten